חדשות נגללות

11.04.2024

מאמר חדש שלנו בנושא מחיר מוצר לייצוא 
 
הופיע, לאחרונה, מאמר חדש של ישראל ציגלמן בנושא מחיר מוצר המיוצא מישראל לחו"ל.

לקריאה לחצו כאן 


 
12.03.2024
מאמר חדש אודות שיווק קרקע ציבורית באזור שדה
 
הופיע מאמר חדש של המנכ"ל שלנו, ישראל ציגלמן, בנושא שיווק קרקע ציבורית באזורי שדה.
 
1. הסטת ביקוש 
הסטת ביקוש למגורים אל אזורי שדה, כגון במזרח הארץ, תורמת להורדת מחירים, להורדת סיכון בטחוני ולפיזור אוכלוסין.
 
2. שיווק דו שלבי
המאמר מכיל ניתוח של שוק הנדל"ן למגורים והסבר של שיווק דו- שלבי נדרש בו מצד הרגולטור.
 


18.01.2024
ספר חדש שלנו: שיווק ב-18 ענפי משק

הננו שמחים להודיע כי יצא לאור ספר חדש של ישראל ציגלמן, המנכ''ל שלנו, בנושא: "שיווק ב-18 ענפי משק".
 
זה ספר המכיל לקט של מאמרים מקצועיים וכן ידיעות, אשר אותן העלינו לרשתות חברתיות, אודות ענפי משק עיקריים.
 
ענפים לדוגמה הם:
  1. תעשיה
  2. תשתיות ונדל''ן
  3. שירותים
 
בתוכנו, הספר מתייחס אל שלושת ההיבטים הבאים:
  1. מאפייני שוק
  2. פיתוח עסקי
  3. שיווק (כולל: מכירות)
 
תיאור הספר:
הספר מכיל 557 עמודים בכריכה קשה.
 
עותקים של הספר יוצבו, כקודמיהם, בספרייה הלאומית ובמוסדות דומים.
הספר אינו לשימוש מסחרי ולכן, ניתן להזמין עותקים בודדים בלבד מאת מכון ציגלמן.
 

27.09.2023
ספר חדש שלנו: "כי מחיפה תצא אסטרטגיית שיווק"

 
  
הספר מכיל בתוכו אזכור של כמאתיים עבודות (מבין מאות רבות) של תכנון שיווק, חקר שוק או הדרכה בנושא שיווק, אשר בוצע במכון ציגלמן.
 
הספר נחלק לפרקים לפי ענפי משק עיקריים, אשר בהם בוצעו העבודות.
אלו הם ענפי משק כגון, תעשייה, נדל"ן, חקלאות, תרבות ואקדמיה.
 
פה ושם, משובצים בספר תיאור של ענף כלכלי מסוים (כמו תעשיית מים), תיאור רכיביה של עבודת פיתוח עסקי, או עבודת שיווק, בענף כלכלי כזה (כמו בענף הבריאות) או אף פירוט של מסמכי תכנון ובקרה על פעילות שיווק (כמו בענף הביטוח).
 
עותקים של הספר מצויים בספריה הלאומית ובמספר ספריות אקדמיות.
כמו כן,
ניתן להזמין עותקים ספורים מאיתנו.
 
 
13.04.2023
מאמר של ישראל ציגלמן אודות הגדרה ייצורית, מול הגדרה שיווקית רחבה ,של מוצר
 
 
העלינו לאתר האינטרנט שלנו מאמר קצר אודות הגדרת מוצר בדרך שיווקית. זו הגדרה שהיא הרבה יותר רחבה מאשר הגדרתו המקורית, הייצורית בלבד.
 
המאמר קרוי "מהן שאלות לדוגמה אותן רצוי לבחון לפני כניסה אל שוק?"
 
הוא מכיל דוגמאות לתשעה מוצרים חדשים, אשר בעת החדרתם אל שוק יעד (בחו"ל), דלגו על בחינתה של שאלה פשוטה!
 
אך,
שאלה זו, המתייחסת למוצר במובנו השיווקי והרחב, היא נמצאה, לאחר מכן, כחשובה מאוד עבור מכירת המוצר.