ספר מקצועי חדש "שיווק של לימודים אקדמים"
 
בימים אלו יוצא לאור ספר מקצועי חדש של ישראל ציגלמן.
הספר כתוב מנקודת מבט ניהולית של הנהלת המוסד האקדמי הנדרש להגדיל את מספר תלמידיו.
 
בספר נבחנות החלטות כגון הבאות:
  1. אסטרטגיה
  • האם רצוי להיכנס תחת חסות אקדמית של מוסד יוקרתי אחר או של משקיע?
  • כלפי אילו מעגלים, הסובבים את התלמיד הפוטנציאלי, יש להפנות עבודת שיווק?
  • כיצד ניתן למפות חוגים אקדמיים גם מנקודת מבט עסקית?
  • כלפי אילו שווקי יעד כדאי לפנות?
  1. טקטיקה
  • מהם קבצי המידע השיווקי אשר אותם רצוי לנהל ביחידות שיווק מרכזית?
  • מהם יחסי המרה רצויים להשגה ב"משפך האקדמי"?
  • מהם כללים רצויים ל"יום פתוח"?
  • כיצד רצוי לנסח עבור מוקדנים טבלת התנגדויות ותשובות טלפוניות?
  • אילו מסרים רצוי להציג לטובתו של חוג אקדמי מסוים?
  • כיצד רצוי לבדוק היתכנות כלכלית של חוג אקדמי חדש?
תוכן הספר ניזון, בין היתר, מתוך ניסיוננו בעבודות של תכנון שיווק, או פיתוח עסקי, עבור מוסדות אקדמיים רבים. אלו הם מוסדות כגון האוניברסיטה העברית, הטכניון, היחידה ללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה, מכללת אורט בראודה, מכללת כנרת, מכללת תל חי ואף מכללה אקדמית לאומנות.
כמו כן,
נלמד רבות מתוך הניסיון של מחברו בתור מרצה באקדמיה בארץ ובאוניברסיטת פנסילבניה ואף במכונים חיצוניים כמו מכון היצוא, התאחדות התעשיינים ואף מכון הדרכה בינ"ל בבוסטון, ארה"ב.
 
תיאור הספר: כריכה קשה, כמאתיים עמוד
מחיר (כולל מע"מ) ומשלוח בדואר: 140 ש"ח.
ניתן להזמין הספר ישירות מאיתנו.  
במכון ציגלמן הושלם מחקר שוק אודות מכשירי אל פסק
 
השלמנו לאחרונה מחקר אודות השוק הארגוני למכשירי אל פסק (UPS).
מכשירי אל פסק משמשים ליישומים כגון הבאים:
  1. תמיכה בשרתי מחשב – יישום עיקרי
  2. תמיכה ברשת תקשורת, כגון טלפוניה
  3. תמיכה בבקרה המבוצעת בקווי ייצור בתעשייה
  4. תמיכה בקופות רושמות המותקנות בסופרמרקטים ועוד
 
בעבודת חקר השוק נבחנו ארבעת הנושאים הבאים:
  1. מאפייני מאקרו (macro) של השוק, כגון גודלו השנתי ואופן חלוקתו
  2. צד הביקוש - עשרה פלחי שוק שונים של משתמשי קצה ארגוניים
  3. צינורות השיווק
  4. צד ההיצע, ובו ייצור מקומי וגם ייבוא מחו"ל
 
ממצאי המחקר שלנו סייעו להחלטה איסטרטגית חשובה אצל יצרן ישראלי שהוא מתחום האנרגיה, אשר בחן את האפשרות להיכנס אל שוק מכשירי האל פסק. 
המנכ"ל שלנו, ישראל ציגלמן, זכה בפרס ספרות

המנכ"ל שלנו, ישראל ציגלמן, זכה במקום השני בתחרות סיפור קצר באזור העיר חיפה. 

סיפורו נכתב בעקבות הובלת מסלול רגלי של מיטיבי לכת, ממערב לים כנרת. 

א. תיאור המסלול

זהו מסלול המכיל העפלה מהמרכז המסחרי של מגדל, דרך נחל ארבל, עד אל קיבוץ  לביא. 

ב. קישור

לקריאת הסיפור:


 
ספר חדש שלנו: "כי מחיפה תצא אסטרטגיית שיווק"
 
 
א. נושאים 

הספר מכיל בתוכו אזכור של כמאתיים עבודות (מבין מאות רבות) של תכנון שיווק, חקר שוק או הדרכה בנושא שיווק, אשר בוצע במכון ציגלמן.
 
הספר נחלק לפרקים לפי ענפי משק עיקריים, אשר בהם בוצעו העבודות.
אלו הם ענפי משק כגון, תעשייה, נדל"ן, חקלאות, תרבות ואקדמיה.
 
פה ושם, משובצים בספר תיאור של ענף כלכלי מסוים (כמו תעשיית מים), תיאור רכיביה של עבודת פיתוח עסקי, או עבודת שיווק, בענף כלכלי כזה (כמו בענף הבריאות) או אף פירוט של מסמכי תכנון ובקרה על פעילות שיווק (כמו בענף הביטוח).
 
ב. תרומת הספר 

תרומתו של הספר הוא בשני הרבדים הבאים:
 
  1. מאקרו: חקר ההתפתחות הכלכלית של מדינת ישראל בשלהי המאה העשרים ותחילת המאה הנוכחית.
 
  1. מיקרו: תיאור והסבר של שאלות (החלטות) עסקיות אשר עמדו לפתחן של הנהלות בארגונים שונים, ותיאור תמציתי של האופן בו השאלות נפתרו.
 
ג. תיאור הספר 

כריכה קשה, 494 עמודים.
עותקים של הספר מצויים בספריה הלאומית ובמספר ספריות אקדמיות.
כמו כן,
ניתן להזמין עדיין עותקים ספורים מאיתנו.
 
מי מתעניין בנדל"ן מסחרי מניב? - מאמר חדש

הופיע מאמר חדש שלנו בנושא נדל"ן מסחרי מניב, ובו השוואה בין סוגים עיקריים של נדל"ן מסחרי הנעשית לפי תשואה וגם סיכון.
 
לקריאת המאמר:
 
 
מי מתעניין בנדל"ן מסחרי מניב? - מאמר חדש

הופיע מאמר חדש שלנו בנושא נדל"ן מסחרי מניב, ובו השוואה בין סוגים עיקריים של נדל"ן מסחרי הנעשית לפי תשואה וגם סיכון.
 
לקריאת המאמר: